tiistai 7. helmikuuta 2012

Am I making you happy? No, you already did.

Hei vaan taas. Täällä taas joku maailman iloisin tyttö kirjottelee.
Oon saanu nyt muutaman päivän sisään kaks parhainta uutista mitä voi saada : )
Nimittäin:
1. Nään taas Elinaa kesällä Desuconissa ja jopa kahden päivän ajan <3
2. Oon kuitenkin menossa D:n keikalle toukokuussa <3
Nyt ei kukaan voi taas pilata minun alkukesää. Plus kaiken lisäks broidi lähtee armeijaan heinäkuussa, jolloin sitten tähänkin taloon tulee rauha kun minä täällä vain yksin olen porukoitten kanssa. Aijai tätä elämän iloa.
Mutta hehkutukset sikseen. Koeviikko on totaalisesti ohi ja melkein kaikista kokeista onkin numerot jo wilmaan ilmestynyt. Ihan siedettävästihän nuo on mennyt. Fysiikkaan olen oikein tyytyväinen. Vaikka en siitä kyllä vieläkään tajua mitään. Mutta eipä haittaa, pähkäillään sitten sitäkin ylppäreihin valmistautuessa.

Sitten, äippä yllätti taas eilen. Se oli tilannu miulle hajuvettä ja koristelukynsilakan : )

Tää oli tää hajuvesi tämä tämmöinen itsekoristelta. The Babes: Spicy Mango luki paketissa : ) Tuoksuu tosi hyvälle.

Mutta nyt tämä tyttö menee etsimään huomiseks vaatteita ja oikeita kirjoja, jotka on vielä jossain kaukana... Mutta palaillaan.

P.S. Nassu kuvaa pitkästä aikaa. Oon nimittäin aika kauan sitte kävässy kampaajalla värjäämässä ja leikauttamassa tukkapöheikön, mutta en ole kuvaa jaksanut otella mutta tässä nyt tämmöinen kämäisyys:
Vitsit on taas edustava, mut joo. Väri on blackred... Itse en pahemmin tykkää... Mutta joo. Pituutta näillä karvoilla on ihan mukavasti jo tuohon olkapäille. Saavat kyllä kasvaa vielä sellaiset kymmenen senttiä ni oon tyytyväinen : )

4 kommenttia:

  1. Huu, mä oon kans menos toukokuussa sitte D:tä kattomaan >:3

    - AWWWW miten söpö hajuvesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. @Cinna
      Hoo, tulet sit kuules nykimään hihasta jos näät, ni voidaan naureskella kenkä-tsunelle XDD

      Poista
  2. Täytyy tulla :''D

    Kaveri jo visioi et jos osutaa vaa lähelle lavaa ja pääsen ees koskettamaa Tsunen kättä ni oon loppuvuoden ihan MÄ KOSKETIN TSUNEHITOA!!1111111111!!!!

    No kyllähän mä aikamoinen Tsune-fangirl oon, ei sen puolee n_n''!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa-a Itellä oli vajaasta puolesta metristä kiinni viime keikalla et oisin koskettanu Tsunea... Ärrpurrr. Mut nyt ois tarkotus mennä ajois jonoileen ja sit sinne Ruiza-Asagi välille mennä jos mahdollista :3

      Poista