perjantai 27. tammikuuta 2012

I have gone insane

Tänään on taas tullut ajateltua, että minne hittoon mie joudun näiden mun "ihanien" ideoideni kanssa.
Olen taas vaihteeksi saanut päähäni, että haluan sen lolita mekon. (minullahan kyllä on semmonen vähän-loli mekko, mutta joo..) Ja tällä kertaa haluan: VAALEANPUNAISENKERMAKAKKULEIVOSRÖYHELÖKASAMEKON. Kyllä, luitte oikein (tai sitten ette XD) Ja se pitää tietenkin tehdä sitten itse, koska äitihän ei minun anna mitään tilata... Joten, odottakaa vain milloin tänne ilmestyy postausta: PROJEKTI LOLITAMEKKO... Jos saisi sitten samalla tehtyä kesän desuconiin cossin.
Niitäkin olen muuten suunnitellut. Se on joko Hatsune Mikusta joku versio tai sitten D:n Asagi Yami no kuni no Alice PV:stä. Katsotaan sitäkin sitten kunhan pääsen eroon koeviikosta, joka minun osaltani loppuu maanantaina 6.2. (ja tiistaina vapaapäivä : DD) Mutta joo... Lisään tähän postaukseen kuvia varmaan myöhemmin tänään, kunhan löydän taas muistitikut ja oikeat piuhat. Siihen asti, heihei.

Kuvat(jostainpäin nettiä kaiveltuja)
Tietääkseni moi meme moitien hamonen (ois ihana :3)

Joku täntyylinen ois kiva hiukan muokattuna versiona

Tätä oon kuolannu tosi kauan... Tosin ilman noita kaikkia rusetteja.

Tääki on aika söpö, semmoin perus kesäloli


Tää ois tosi nätti, semmoseks hillitymmäks mekoks.


Ja Asagista tosiaan... Tuota asua meinasin jos sitä cossaisin... Ja sit väsäilisin sen D:n lipunki mikä Asagil aina on. (Ois kyl kiva vetästä ryhmäcossina koko bändi esim.)
Synchronicity

Camillea
Karakuri Pierrot

World is mine


Ja sit yks kanssa, mitä ois kiva cossata ois Mana-sama... Koska ne sen mekot yms... <3
Mutta joo, ehkä olen nyt jo vaan hiljaa.

2 kommenttia:

  1. Väitän et Yami no Kuni no Alicen asu on -ehkä- helpompi homma ku Hatsune Miku, mut toisaalta, jaa-a.

    Lisäks, mua tuntuu vaivaavan sama ongelma että saan ihan ihme ideoita. Mm. haluan sittenki punasen mekon keväälle juhlamekoks, mikä ties sinisen lähtöö päästä koska inhoon niitä yhdes. Mut toki myös tollanen pinkki kermaunelma-lolita ois kiva...

    VastaaPoista
  2. @Cinna:
    Asagihan on oikeesti aika himo vaikea toteuttaa... Tai omasta mielestä ainaki. Mikut sinänsä helppoja ku nuo ei kummosia vaadi ne sen mekot... Mietitäänpä esim. Mikun Magnet version mekko: perus olkaimeton musta mekko jota on somistettu valkosella nauhalla ja mustalla pitsillä. Mutta jaa... Katsoo nyt. Tällä hetkellä nimittäin mietin minkä väristä kangasta haluan lolitamekkooni vaaleanpunaisen seuraksi XDD

    VastaaPoista