maanantai 14. helmikuuta 2011

Iltaa

On taas mennyt hetki kun en ole kirjoitellut. Oon ollut taas vaihteeksi kipeänä ja näin niin ei ole oikein jaksanut tehdä mitään. Oon varmaan lukenu taas vaihteeks ennätysmäärän kaikkee mahollista. Esimerkiks Suzanne Collinsin Nälkäpeli -kirjaa. Vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselle. : ) Sitten sitten. Mitäs muuta mie tein... Piirtelin tuossa ja soitin kitaraa...

Yksi kokeiden täyttämä viikko taas takana ja tällä viikolla ei pitäs olla kuin saksan koe. Ihanaa kun ei tartte päntätä koko ajan. On enemmän aikaa sit jutella murun kanssaki.

Mitäs muuta... Ainiin, se kampaaja... Onpi parin viikon päästä. Onneks oon jo miettiny millasiks leikkaan ja värjään. Tummien hiusten paluu taas vaihteeks. Harmi, kun ehdin jo kiintyä vaaleisin. Well, no can do.

Tästä tuli nyt tosi lyhyt, mut tulinpas nyt vaan selittää ja pääpointti olikin tulla kertoo et oon ollu kipee... Ja oon edellee, mut pakko palata kouluun että pysyy mukana tässä menossa.

Eipä tässä kai muuta... Lisäilen sitten piirrustusta/piirrustuksia DA:n tai taideblogsun puolelle jossain välissä.
Nukkukaapas hyvin ja Rakkauden täytteistä ystävänpäivää! <3

1 kommentti:

  1. Anniinaki on lukenu tota nälkäpeliä. Se luki silloin Joululomalla sitä ja en saanu millään irti sitä siitä kirjasta D;

    VastaaPoista