sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Hei maailma

Iltaa maailma, tänne kuuluu ihan hyvää vaihteeksi. Koulussa on ollu ihan normii... Perjantaina olin kipeenä, an ollu koulussa... Nukuin vaa koko päivän. Öää... Sain mun suuren luku-urakan tehtyä. Eli sain luettuu ficin: Älä katso taaksesi loppuun spinoffeja myöten... Tosin, eihän tuo vielä loppunu, siihen tulee viel muutama osa. Mutta kuitenkin, useampi hetki siihen meni kun on ollu kaikkea. Nyt vois väsäillä siihen vielä jotaan kommenttia tai jotaa sitten tässä.

Mitäs muuta? ... Ei kai mittään erikoista. Olen miettiny taas näitä miun hiuksii... Ku haluisin tehä niille jotain ja sit toisaalta en. Ja äippä on sitä mieltä et miun pitäs värjätä nää takas tummaks... Varmaan värjäänkii tummemmiks, mut en niin tummiks ku ne oli. Mut sit sitä tyyliä... Mie oon ettiny ihan älysti kaikkia kuvia ja miettiny pääni puhki ja päätynyt pariin ideaan joista selitän sit varmaa joskus lähempänä ajankohtaa... Mutta kun niitä hiuksia pitäs sitte miettiä myös ens kesän cosplayta ajatellen ja mulla ei oo mitään hajuu oikeestaa et mitä cossis... Oon pitkään jo miettiny jotain Gazette cossia. Rukia todennäkösesti ku sillä on kivoja suht lyhyitä hiustyylei ni nuo omat hiukset riittäis, kun mitään pidennyksiä en ajatellu ruveta hommaamaan... Oon ajatellu niitten Reila pv:stä niitä ruksun hiuksii, ne vois olla aikas kivat, mut nuitten miun omien pitäs kasvaa tuolta takaanta aika paljonkii... En tiiä, kasvaisko ne kesäks sit niin paljoo...

No ehkä nyt unohetaan nuo karmivat hiusongelmat hetkeksi. Huomenna tarvis sit taas raahautuu kouluun. Ois tiedossa viel kokeitakii. Huomenna fysiikka ja matikka, tiistain ruotsi, torstain enkun verbit ja perjantain vissii äikkä. En oo jaksanu lukee yhtää mitää, fyssal ei oo oikeestaa mitää välii ku se ei vaikuta mun päättötodistus numeroo, matikast pitäs saada vähintää ysi et tuo numero pysyis... Muusta sit ei oo hajuu, mut ruotsist ja enkustakii pitäs saada vähintää seiskat ettei numero laske... No, on tässä vielä aikaa...

Ehkä mä nyt lähen vaa pakkailee huomisia tavaroita. HEY~

ps. muokkasin nytte tuon ulkoasunkii sitten kun oli tylsää... hiukkasen erilainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti