lauantai 1. tammikuuta 2011

New Year!

Mitä tein kun vuosi vaihtu? Istuin pimeässä huoneessa ainoana valonlähteenä tietokone ja känny. Kuuntelin Gazettoa ja tekstasin ystäville, ajattelin mun rakasta...

Vuosi 2010 oli...
-tylsä
-mielenkiintoinen
-elämäni huonointa ja samalla parasta aikaa...

Ja tällä halusin vain sanoa, että olen onnellinen siitä, mitä kuluneena vuotena on tapahtunut. Myönnetään, on tapahtunut asioita, joita en olisi välttämättä halunnut tapahtuvan, mutta on tapahtunut niin paljon kaikkea mukavaakin, etten muuttaisi mitään. Kiitos kaikille, jotka ovat tukeneet minua kuluneena vuonna. Kiitos ystäville, jotka jaksoivat kuunnella ainaista valitusta ja vittuilua, mahdollista sekoiluakin... Kiitos mun pupulle (ja tällä en tarkoita mitään lemmikkikania) että oot olemassa. Oot ihanin, rakkain, parhain... *HUG* Et tiedäkkään kuinka paljon mulle merkitset. Mikään ei tule muuttumaan, vaikka vuosi vaihtuu... Elämä jatkuu. Ehkä tästä tulee vielä parempi vuosi kuin edellisestä. <3

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti