lauantai 7. heinäkuuta 2012

Is anybody there?

Hei. Piti oikein tarkistaa, että mitä olen viimeksi tänne kirjoittanut: Desusta. Hmm... No, sen jälkeen en olekaan oikeastaan tehnyt mitään. Ainoastaan kerran kävin elokuvissa yhden kaverin kanssa, mutta siinä se. Ja käytiin broidin kummeilla yhtenä päivänä, mutta muuten olen saanut viettää aikani yksin kotona koneen ja psp:n kanssa D:

Todellakin, minun päivät koostuu siitä, et minut herätetään, annetaan kahvia ja sit joko meen kattomaan telkkua, pelaan psp:llä tai tuun dataamaan... Näin tylsää minun elämä on D:

Broidi lähtee nyt tulevana maanantaina armeijaan, joten olen vuoden verran ainut lapsi täällä : DD Maanantai illalla sit bileet ;) Kuka tulee? XD Ei varmaan kukaan kyllä ees tulis...

No joo... Koska mulla ei oo ollu mitään tekemistä, olen epätoivoisesti yrittänyt kehittää sellaista. Pelasin Kingdom Hearts Birth by Seep:in läpi (vihdoinkin) ja aloitin pelaamaan uudeleen Devil may cry:ta ps2:lla... Ja ajattelin nyt tässä kuussa tilailla yhen Kingdom Heartsin DS:lle ja sit Final Fantasy VII Dirge of Gerberus -pelin ps2:lle... Niitä sit pelailen oppu loman ja kuolen yksinäisyyteeni : D

Olen taas mennyt hurahtamaan täysin korealaiseen musiikkiin -__-..... SHINee <3 (+miljoona muuta : D)  Voisin löpistä siitä vaikka kuinka ja paljon, mutta ketään ei varmaan kiinnosta?

Eilen katsoin taas yhden elokuvan. Korealaisen siis koska, joo köhköh ei mitään : D Se oli nimeltän Heaven's Postman. Tätä päädyin katselemaan, kun törmäsin jonkun tekemään mv:hen youtubessa selatessani SHINee:n biisejä. Aloin sitte ihan ilman mitään odotuksia katteleen sitä ja olin pitkän aikaa 'miks toi mies päähenkilö näyttää niin tutulle?' Kävin sitte kesken leffan tarkastamassa dramawikistä kuka sitä näyttelee ja koin valtavan AHAA elämyksen XD. Jos nimi Kim Jae Joong tai Hero Jaejoong sanoo yhtikäs mitään niin tiedätte mitä tarkoitan : D Tämä herrahan on siis 180cm pitkä laulaja komistus, joka tunnetaan kpop ryhmistä TVXQ/DBSK ja JYJ. Mie olin ihan jeeeeeeeeeeee ja jatkoin leffan kattomista paremmalla mielellä.

Elokuva kertoo siis tämmösestä postimiehestä, joka välittää muiden ihmisten kirjeitä kuolleille. Ja enpä kerro juonesta enempää, vaan katsokaa itse leffa : D Se on todella koskettava ja ihana ja ja ja... Nii. Vetää sanattomaks. Mutta se loppuu kyllä ihan onnellisesti, vaikka ei heti uskois : D.

Sit varmaan vois puhua jostaan vielä. Hmm... No Juhannukset vietettiin ihan kotosalla vaan ja juotiin... Vähän liikaakin köhköh. Sitte ollaan vaa riidelty kaikesta ja blää... Ja täällä on ollu hemmetin kuuma nyt viime päivinä.
Sitte meillä kävi kala-auto : DDD Äippä osti tonnikalaa. Siis ei semmosta purkkimössöä vaan ihan paloja pihvejä mitä ne on, siis tuoretta tai siis pakastettua, mutta tuoretta : DD Laitetaan sitä huomenna, varmaan hyvää ^^.

Öääääää.... Tälle ulkoasulle pitäs vielä tehä jotain, mutta en tiiä mitä D: Ideoita?

Ehkä vaan lähden tästä kirjoittamasta shittiä. Heihei.

Ja kuunnelkaa SHINee:tä : D



(Tää on just se mis on Heaven's Postman:istä pätkiä :D )








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti